wtorek, 11 lutego 2020

Piękno Bożej Miłości......The beauty of God's love ......



      Siadłem teraz do komputera, i poprawiałem ostatnie zdania w książce.
Także poprawiłem słowa, które miały być, a usunąłem zbędne które nie były potrzebne.
Korekta książki, dobiega końca.
Teraz wybieram zdjęcia do książki, i one też będę jeszcze przesiewane aż niektóre z nich znajdą się w książce.
Może będą chętni na zakup książki, ale to wszystko zależy od Was Drodzy.
Ja tylko stwarzam książkę bez pomocy np. redaktora.
Sam pisałem najpierw 600 stron książki, a później razem z Pania korektorką, poprawiliśmy książkę, prawie do takiego wyglądu jak jest obecnie.
Dziękuję tym, którzy mnie wspierali w ciągu ostatnich 3lat i dopingowali mi, bym napisał historię swojego zagmatwanego życia i Cuda Bożej Miłości, które dotykały mnie tam gdzie wcześniej mieszkałem i teraz obecnie u Andrzeja.
Cuda jedne były wielkie, drugie troszkę mniejsze, jednak wszystkie zostawiły piękny ślad w moim sercu.
Moje Serce, tonęło w przepaści Miłosierdzia Bożego, bo każdy z tych Cudów, to dzieło Jezusa Miłosiernego i Jego i Naszej Mateńki Maryi.
Ja zwracam się z czułością, do Jezusa i Maryi, bo bardzo ICH KOCHAM!
Piękne cuda Jezusa i Maryi, są przedsmakiem, piękna jakie będę mógł oglądać w Niebie, jak Jezus powie..

".. Pójdź Synu mój do Mojego Królestwa, które teraz jest Twoim"

Chciałbym bardzo usłyszeć takie Słowa, i chciałbym byście i WY DRODZY USŁYSZELI TAKIE PIĘKNE SŁOWA Z UST JEZUSA.
Pragnę byście, jak wczoraj zaznaczałem słuchali głosu wewnętrznego, mówiącego o Tajemnicy KRZYŻA w naszym życiu, i przyjęcia Jego oraz pójście w ślady Miłości i Piękna, jaki daje ten symbol Naszej wiary w Boga.
Pragnę byśmy Kochali Boga, Jezusa, Ducha Świętego i Maryję, wraz ze świętymi.
Piękno bycia częścią wiary w Boga, to cudowna Tajemnica naszego jestestwa.
Chciałbym Wam życzyć Błogosławionej Nocy i Pięknej Miłości od Jezusa i Maryi, spijcie spokojnie 









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Thank you

Przyszła mi teraz myśl by do Was kolejny raz napisać. tak więc jestem na antybiotyku, bowiem mam problemy z nerkami, bolą mnie i trudn...