poniedziałek, 10 lutego 2020

Piękno cudu...The beauty of a miracle ...

Witam wszystkich!!

Teraz wspomnienie wydarzenia które miało miejsce w dniu 10 lutego 2019 roku, czyli dokładnie rok temu, o godzinie 21.00

O to HISTORIA

u mnie jest troszkę ciężko, ale muszę jakoś żyć...

słuchałem wcześniej muzyki i polecam pieśń piękną " nic nie musisz "
link do niej

też wczoraj 9 lutego mieliśmy coś przepięknego naszym życiu ja i Andrzej.

włączyliśmy pieśń Nasze plany i nadzieje pieśń o Miłosierdziu Bożym...

i coś mnie tknęło, by przynieść Obraz Jezusa Miłosiernego z trzeciego pokoju i leciała ta pieśń o Miłosierdziu Bożym a Obraz był postawiony na parapecie na oknie była godzina około 21wsza wieczorem, i nagle obok kwiaty narcyze które są duże zaczęły zbliżać swoje pąki, kwiaty, łodygi do Jezusa po około pół godziny całe narcyze były nachylone do Jezusa Miłosiernego, byliśmy zdumieni i zadziwieni, bowiem pierwszy raz byłem świadkiem, zdarzenia kiedy rośliny, oddają hołd Jezusowi, i wielbią Boga cały Jego Majestat, robią to nawet zwykłe roślinki i one chciały pokazać nam, że MY WIELBIMY JEZUSA BO ON NAS KOCHA I ŻYJEMY DLA NIEGO, CHOCIAŻ PÓŹNIEJ USCHNIEMY I ZOSTANIEMY WYRZUCONE

Ostatnie zdjęcie pokazuje następny dzień niedzielę i Kwiaty nie są nachylone do Obrazu...

Sam odpowiedz sobie na pytanie odnośnie, tego zdarzenia bo Jezus Miłosierny, pragnie byś oddał mu się cały i wielbił Jego, przez oddawanie mu Czci i Miłości.

Okazujmy sobie Miłość, czyny Miłosierne i odmawiajcie codziennie Koronkę do Miłosierdzia Bożego.

Wczoraj 9 lutego, bardzo czułem to, że mam codziennie nie tylko raz tą modlitwą oddawać wszystkie swoje sprawy, nie tylko dobre ale i te smutne i tragiczne, zawsze Odmawiajmy Koronkę, a uratujemy ten zniszczony świat, a zwłaszcza naszą Ojczyznę Polskę.

JA Jestem dumny, że urodziłem się, w tym pięknym Kraju Polsce, który jest poświęcony Królowej Maryi i Jezusowi Miłosiernemu, więc bądźmy patriotami, a zwłaszcza modlącymi się i praktykującymi katolikami, nie tylko od niedzieli do niedzieli, na tygodniu także.. słuchajmy zawsze w Sercu Słów Jezusa, a dojdziemy do Obiecanej Nagrody jaką jest Niebo...

zdjęcia kwiatów ostatnie zdjęcie z dzisiejszego dnia, przed chwilą zrobione kwiaty są wyprostowane

link do pieśni o Miłosierdziu


Czyny pięknego Miłosierdzia pokazują, nam Drogę, jaką mamy kroczyć, ja tą Drogą chcę Jezu iść, tylko poprowadź mnie...

poprowadź Drogą Cierpienia i Krzyża bo innej Drogi do Nieba nie ma, jest Drogą przez Krzyż, nawet łodygi kwiatów pokazują to przez położenie się na Krzyżu i dopiero dotykając Obrazu...

czyli

Droga Życia - KRZYŻ, CIERPIENIE - MIŁOSIERDZIE - Niebo NAGRODA... TAM MAMY SIĘ SPOTKAĆ OK???!!!!!!!





TO PIĘKNE JAK WTEDY JEZUS POKAZAŁ NAM SWOJĄ MOC I PIĘKNO.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Thank you

Przyszła mi teraz myśl by do Was kolejny raz napisać. tak więc jestem na antybiotyku, bowiem mam problemy z nerkami, bolą mnie i trudn...