niedziela, 9 lutego 2020

Wskazówki dobrego życia - Tips good life


  Witam wszystkich...

















już wieczór, nie długo będzie trzeba kłaść się spać. Dni ostatnio szybko lecą, ale dzień jest już o 1 godzinę 45 minut dłuższy, niż najkrótszy dzień w roku, widać to też po słońcu, mocniej grzeje, cieszę się bardzo że wiosna idzie, będzie można posiedzieć w ogrodzie i cieszyć się pięknem, tych kwiatów krzewów.
Wiosna przynosi radość, pokój który płynie od przyrody, słońca, jest pięknem danym od Boga.
Przyroda to Jego dzieło, dzieło Miłości..
Ja kocham wiosnę, lato, jest to związane z tym, że urodziłem się w maju, pięknym słonecznym miesiącu, i to cieszy moje Serce.
Także to miesiąc Maryi i jest dla mnie ważny ten aspekt.
W południe miałem cukru 127 mg/dl a ciśnienie 145/98 trochę za wysokie.
A teraz po południu cukru miałem 176 mg/dl a ciśnienie krwi to 140/91 dobrze że po lekach spadło.
Ja dziś miałem straszny dzień, czasami tak bywa, że dostajemy w kość od kogoś kogo lubi się, ale takie jest życie, nie rozpieszcza.
W sumie to dobrze ze tak stało się, otworzyło mi to mocno oczy, i dziękuję za dobre słowa pouczenia.
Ważne jest dostrzegać, odpowiednie wskazówki w życiu, które kierują nas na odpowiednią Drogę życia.
Czasami tak bywa, że zbaczamy z obranego kursu i trzeba by wrócić na odpowiedni kurs życia, by wszystko było dobrze.
Jednak ja bardzo szanuję i dziękuję za wskazówki dobrego życia.
Nie mam prawa złościć się, gdy Jezus przemawia przez inną osobę, ponieważ każda wskazówka jest w jakimś konkretnym celu, i to jest ważne by prawidłowo teraz podchodzić do życia.
Nie martwy się gdy ktoś nam daje odpowiednie rady, to nie po to by nas niszczył ktoś, nie to Dobry Bóg chce naszego szczęścia i przemawia przez inne osoby.
Dziś takich wskazówek miałem od Jezusa około 15, to dobry znak bo Jezus chce dla mnie jak najlepiej i Maryja też jest wtedy ze mną, Ona mnie Ochrania Płaszczem Swej Miłości i daje mi znak co mam czynić, jak podejść do tych rad, wskazówek, życia.
Ważne jest to byśmy kochali się miłością bliźniego, to jest piękne bo tą miłość dał nam Sam Bóg, Jezus, Maryja to przewodniczka Drogi do Nieba, słuchajmy Jej głosu, i dajmy się prowadzić za rękę.
To wtedy jest to życie chrześcijanina, gdy kochamy siebie wzajemnie, dobrem i słowem.
Dziękujmy za dobro życia i za KRZYŻ ŻYCIA, który jest czasami połączony z naszym życiem.
Nie ma Miłości bez Krzyża.
I ne ma bólu bez Miłości
Zatem żyjmy pełnią życia i odpowiednio reagujmy na wskazówki dane nam od Dobrego i kochającego Nas Boga.
On chce dla nas dobrze i cieszmy się z tego faktu, który mówi że życie to nie bajka.
Są dobre dni i smutne.
Jednak życie płynie dalej i dalej i zawsze jest szansa na to, że wszystko zmieni się.
















KOCHAM BARDZO MARYJĘ I JEZUSA I DZIĘKUJĘ ZA ICH MIŁOŚĆ, CHCĘ WZRASTAĆ W MIŁOŚCI DO BLIŹNIEGO A ZWŁASZCZA W MIŁOŚCI I ŁASKACH,  DLA BOGA I MARYI.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję Thank you

Przyszła mi teraz myśl by do Was kolejny raz napisać. tak więc jestem na antybiotyku, bowiem mam problemy z nerkami, bolą mnie i trudn...